Hír - A DIVINITY: ORIGINAL SIN 2 AUGUSZTUSBAN ÉRKEZIK MEG KONZOLOKRA
A BANDAI NAMCO Entertainment Europe örömmel jelenti be, hogy a Larian Studios díjnyertes és BAFTA díjra jelölt szerepjátéka, a DIVINITY®: ORIGINAL SIN 2 2018. augusztusában érkezik meg PlayStation 4-re és Xbox One-ra. A játék tavalyi hatalmas sikerét követően, mint a Metacritic legjobban értékelt PC-s játéka, a BANDAI NAMCO Entertainment America Inc. és a BANDAI NAMCO Entertainment Europe a Larian Studios közreműködésével most a konzolos játékosokhoz is elhozza a DIVINITY: ORIGINAL SIN 2-t, egy olyan kalandra invitálva őket, melyben bárhova mehetnek és bármit megtehetnek a valaha megalkotott egyik legmélyebb szerepjáték világban.
A DIVINITY: ORIGINAL SIN 2 egy sandbox szerepjáték szabadságát biztosítja a játékosoknak és improvizálásra, kísérletezgetésre ösztönzi őket, inkább megkerülésre, mint követésre szánt szabályokkal. A játék Rivellon világában játszódik, melyet a játékosok teljes egészében bejárhatnak, beszélhetnek bárkivel (élőkkel, holtakkal vagy nem emberi lényekkel) és olyan mértékben léphetnek interakcióba környezetükkel, mint egy másik szerepjátékban sem. A játék hat egyedi eredet karaktert tartalmaz, melyek mindegyike komplett háttértörténettel, személyiséggel és küldetésekkel rendelkezik: a gőgös, de hősies gyík nemes Red Prince, az elf bérgyilkos Sebille, a megszállt zenész Lohse, a zsoldos exkatona Ifan ben-Mezd, a lázadóból lett kalóz törp Beast, és a rég elfeledett Eternal faj élőhalott tagja, Fane. A DIVINITY: ORIGINAL SIN 2 világába első alkalommal látogató konzol játékosok garantáltan élvezni fogják a kifejezetten konzolra kialakított felhasználói felületet, a 4 fős internetes kooperatív és a 2 fős osztott képernyős kooperatív módokban egyaránt. A további tartalomfrissítésekkel és extra funkciókkal kapcsolatos hírek a megjelenéshez vezető hetekben és hónapokban várhatók.
„Ez egy remek lehetőség számunkra, hogy együtt dolgozzunk a Larian Studios csapatával, melynek tagjai már a sorozat előző részében megmutatták tehetségüket" mondta Hervé Hoerdt, a BANDAI NAMCO Entertainment Europe Marketing & Digital osztályának alelnöke. „Nagyon örülünk, hogy ezzel a kiemelkedő címmel bővíthetjük palettánkat, egy epikus kalandot és sosem látott mélységű szerepjáték világot hozva el a konzolos játékosoknak."
„Rendkívül fontos számunkra, hogy egy olyan csapat terjessze a DIVINITY: ORIGINAL SIN 2-t, aki tudja, hogyan juttassa el a szerepjátékokat széles közönséghez" mondta Swen Vincke, a Larian Studios alapítója és CEO-ja. „A Dark Souls és a The Witcher sorozattal a BANDAI NAMCO Entertainment már bebizonyította, hogy pontosan tudják ezt hogyan valósítsák meg, így örülünk a támogatásuknak."
A DIVINITY: ORIGINAL SIN 2 fejlesztése egy sikeres Kickstarter kampánnyal kezdődött el 2016. augusztusában, amit több, mint 40.000 ember támogatott együttesen 2 millió dollárt is meghaladó összeggel. A DIVINITY: ORIGINAL SIN 2 PlayStation 4 és Xbox One változata 2018. augusztusában fog megjelenni.
Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k elemzésekhez, testreszabott tartalmakhoz és hirdetésekhez történő felhasználásához. További információ Elfogadom