A Cenega Hungary Kft. által forgalmazott játékok magyar nyelvű kézikönyvét elérheti az alábbi linken:

https://cenega.hu/chu_manual.pdf

 

Ha a Cenega Hungary Kft. által forgalmazott játék futtatása során problémába ütközik, kérjük tekintse meg az alábbi listát a leggyakrabban feltett kérdésekkel és válaszokkal. Amennyiben itt nem talál megoldást a problémára, kérjük vegye fel a kapcsolatot a terméktámogatással.

 

Válassz játékot:
 
 

Mielőtt kapcsolatba lépne terméktámogatásunkkal, kérjük olvassa el az alábbi információkat:


Cégünk mindent megtesz annak érdekében, hogy termékeink a számítógépek lehető legszélesebb konfigurációján fussanak, de természetesen lehetetlen egy játékot az összes létező hardver-összeállításon tesztelni. Amennyiben problémába ütközik egy általunk forgalmazott játék futtatása során, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a support_hu@cenega.com címen.

 

Cégünk kizárólag technikai segítséget tud nyújtani, ezért ha csalásokra, végigjátszásokra kíváncsi, javasoljuk, hogy az interneten látogassa meg az ilyen tematikájú oldalakat. Kérjük vegye figyelembe, hogy támogatási lehetőségeink korlátozottak: cégünk csak játékszoftverek kis- és nagykereskedelmével foglalkozik, nem pedig programozással vagy játékfejlesztéssel, így létező, vagy csak az ön gépén jelentkező bugok orvoslására sem módunk sem lehetőségünk nincs.


Terméktámogatásunkkal a support_hu@cenega.com címen léphet kapcsolatba.


A felmerülő problémák elhanyagolható részét tudjuk csak telefonos megkeresés során megoldani, ezért minden esetben azt javasoljuk, hogy e-mailt írjon részünkre. Ennek a legfőbb oka az, hogy a számunkra szükséges technikai információkat - mely alapján kielemezzük a problémákat - csak e-mailen tudja elküldeni részünkre.

Mivel nem tudjuk az összes felmerülő problémára fejből a választ, a megoldások után adatbázisunkban és online keresünk, vagy a játék fejlesztőivel vesszük fel a kapcsolatot. Mivel a beérkező kérdések száma időnként magas, kérjük legyen türelemmel - a lehető leghamarabb válaszolunk kérdésére.

Leveleire mindenképpen - előreláthatólag néhány napon belül - válaszolunk. Amennyiben nem kap tőlünk egy héten belül választ, ne felejtse el: a hozzánk beérkező emailek száma időnként megugorhat, és néha az is előfordul, hogy emailek véletlenül törlésre kerülnek.



Amennyiben problémái akadnak a játék regisztrálásával, indításával, vagy futtatásával, kérjük készítse elő az alábbi információkat:


• A probléma lehető legpontosabb leírása, mikor lép fel a hiba, illetve a hibaüzenet
• Videokártya típusa, a videomemória mennyisége és a meghajtóprogram (driver) verziószáma
• Processzor típusa (CPU)
• Memória (RAM) mennyisége
• Hangkártya típusa
• Operációs rendszer típusa


A részünkre küldött emailhez kérjük a hiba leírása mellett csatolja a DirectX diagnosztikai program naplófájlját.


A program futtatásához szükséges parancssort a következőképpen érheti el (Windows 7 alatt) Windows menü > Start > Keresés programokban és fájlokban mezőbe írja be a dxdiag.exe parancsot. Az elinduló diagnosztikai programban nyomja meg a Minden adat mentése gombot, majd mentse el a DxDiag.txt fájlt, majd csatolja az emailhez.

Amennyiben problémái akadnak a szükséges információ megszerzésével, kérjük, lépjen kapcsolatba a rendszergazdájával, vagy a hardver gyártójával. Ezen információ nélkül nem tudunk hatékonyan segíteni a probléma megoldásában.


Kapcsolat:

 


Web: http://www.cenega.hu
e-mail: support_hu@cenega.com


Terméktámogatásunk munkanapokon 9:00 és 17:00 között dolgozik.

Lásd még a játékfrissítések listát >
 
az oldal töltődik...