Hír - A HANGOKRÓL SZÓL A HUMANKIND ÚJ FEJLESZTŐI NAPLÓJA
A SEGA és az Amplitude kiadta történelmi stratégiai játéka, a HUMANKIND fejlesztői videósorozatának hatodik részét, ami ezúttal a hangdizájn folyamatába ad betekintést.
A játékosok a Föld éghajlatait képviselő 11 különböző életközösség egyedi hangzásában merülhetnek majd el, és ahogy felépítik és kibővítik városaikat, ezek a városi légkör zajaival is bővülnek: talán a nyüzsgő piac tömegével, a fűrésztelepével vagy az izzó vas kalapácsolásával.
A hangokért felelős csapat a világ számos különböző pontjára elutazott, hogy felvegye az ottani hangokat, köztük Skóciába és a Grand Canyonhoz. Még egy aktív vulkán hangját is rögzítették Olaszországban, hogy hűen visszaadják a Mount Vesuvius érzését!
Különleges bónuszként egy plusz 1 órás összeállítást is készítettek a játék természeti hangjaiból tanuláshoz, munkához vagy alváshoz, ami alább hallgatható meg:
Az Amplitude reméli, hogy a játékosok élvezni fogják ezt a részletességet a gazdag és autentikus hangokkal.
És ne feledd, ha szeretnél mindenkinél előbb játszani a HUMANKIND-dal, iratkozz fel az idén nyáron kezdődő OpenDev programba, hogy részt vehess a három játékmenet szcenárióban. A részletekért látogass el a https://humankind.game oldalra.
Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k elemzésekhez, testreszabott tartalmakhoz és hirdetésekhez történő felhasználásához. További információ Elfogadom