Hír - A HANGOKRÓL SZÓL A HUMANKIND ÚJ FEJLESZTŐI NAPLÓJA

A SEGA és az Amplitude kiadta történelmi stratégiai játéka, a HUMANKIND fejlesztői videósorozatának hatodik részét, ami ezúttal a hangdizájn folyamatába ad betekintést.

 

A játékosok a Föld éghajlatait képviselő 11 különböző életközösség egyedi hangzásában merülhetnek majd el, és ahogy felépítik és kibővítik városaikat, ezek a városi légkör zajaival is bővülnek: talán a nyüzsgő piac tömegével, a fűrésztelepével vagy az izzó vas kalapácsolásával.

 

A hangokért felelős csapat a világ számos különböző pontjára elutazott, hogy felvegye az ottani hangokat, köztük Skóciába és a Grand Canyonhoz. Még egy aktív vulkán hangját is rögzítették Olaszországban, hogy hűen visszaadják a Mount Vesuvius érzését!

 

 

Különleges bónuszként egy plusz 1 órás összeállítást is készítettek a játék természeti hangjaiból tanuláshoz, munkához vagy alváshoz, ami alább hallgatható meg: 

 

 

Az Amplitude reméli, hogy a játékosok élvezni fogják ezt a részletességet a gazdag és autentikus hangokkal.

 

És ne feledd, ha szeretnél mindenkinél előbb játszani a HUMANKIND-dal, iratkozz fel az idén nyáron kezdődő OpenDev programba, hogy részt vehess a három játékmenet szcenárióban. A részletekért látogass el a https://humankind.game oldalra.

 

A HUMANKIND 2021-ben jelenik meg PC-re.

 



2020.07.09
 


vissza
 
 
 
 

Előkészületben

összes
 
 
 

Friss megjelenéseink

összes