Hír - BEJELENTÉSRE KERÜLT A MIDDLE-EARTH: SHADOW OF WAR!
A Warner Bros. Interactive Entertainment ma bejelentette a Middle-earth: Shadow of WarTM-t, a kritikusok által elismert, több mint 50 szakmai, köztük a Game Developers Conference 'Game of the Year', a D.I.C.E. Awards 'Outstanding Innovation in Gaming' és a BAFTA 'Game Design' díjait elnyert Middle-earth: Shadow of MordorTM folytatását. A Monolith Productions fejlesztésében készülő Middle-earth: Shadow of War egy eredeti történettel várja a játékosokat, amiben visszatér Talion és Celebrimbor, akiknek az ellenséges vonal mögé kell kerülniük, hogy sereget gyűjtve egész Mordort a Sötét Nagyúr, Sauron ellen fordítsák.
A Middle-earth: Shadow of War keretében a játékosoknak a Ring of Power erejét bevetve kell szembeszállniuk a leghalálosabb ellenfelekkel, köztük Sauronnal és a Nazgulokkal egy monumentális harcban Középföldéért. A nyílt világú akció-kalandjátékban kibővül a díjnyertes Nemesis rendszer. Az első játék robosztus személyre szabása már az egész világra érvényes, ahol a környezetet és a karaktereket a játékos tettei és döntései alakítják, egy személyes, egyedi világot alkotva minden játékos számára.
A Middle-earth: Shadow of War 2017. augusztus 25-én fog megjelenni Xbox One, Project Scorpio, PC (Windows Store és Steam), PlayStation 4 és PlayStation 4 Pro platformokra. A Middle-earth: Shadow of War Xbox Play Anywhere támogatással érkezik.
„A Monolith Productions folytatja az innovációt még mélyebb és személyesebb játékélmény és autentikus történetmesélés bemutatásával" - mondta David Haddad, a Warner Bros. Interactive Entertainment elnöke. „A Middle-earth: Shadow of War a műfaj zászlóshajója a Nemesis rendszer új szintre emelésével, aminek köszönhetően a játékosok átélhetik saját személyes utazásukat Középföldén."
„A Middle-earth: Shadow of Mordor lenyűgöző fogadtatása után rendkívüli mértékben kibővítettük a játék minden elemét, köztük a világot, a történetet, az RPG rendszert, a játékmenet alapjait és természetesen a Nemesis rendszer személyes játékos történeteit" - mondta Michael de Plater, a Monolith Productions Kreatív Alelnöke. „Középfölde rajongóiként megtiszteltetésnek vesszük, hogy életre kelthetjük a valaha volt legbámulatosabb fantasy világot új módon, az új generáción. Már alig várjuk, hogy hallhassuk a játékosok által tapasztalt és megosztott bámulatos történeteket a Middle-earth: Shadow of War keretében."
Az innovatív Nemesis rendszerrel a játékosok egyedi, személyes történeteket alkothatnak az procedurálisan generált ellenfeleken keresztül, amik minden összecsapást megjegyeznek és más-más személyiséggel, erőkkel és gyengeségekkel rendelkeznek. A Middle-earth: Shadow of War továbbfejleszti ezt az innovációt a Follower-ek bevezetésével, amik teljesen új történeteket teremtenek a hűségről, árulásról és bosszúról. A Nemesis rendszer kiterjesztése egy egyedi és személyes világot teremt a Nemesis Erődökön keresztül, amelyek segítségével a játékosok különböző taktikákat bevetve hódíthatják meg a dinamikus várakat, és megalkothatják saját világukat Ork seregükkel.
A Hobbit és az A Gyűrűk Ura cselekményei között játszódó Middle-earth: Shadow of War folytatja a Middle-earth: Shadow of Mordor elbeszélését. A játékosok egy jóval gazdagabb, személyesebb, kibővített világban merülhetnek el, tele epikus hősökkel és gonoszokkal, emlékezetes helyszínekkel, eredeti ellenfél típusokkal, még több személyiséggel és új karakterekkel, új történetekkel.
Xbox Play Anywhere címként a játékosok a Middle-earth: Shadow of War egyszeri digitális megvásárlását követően PC-n és Xbox One-on egyaránt játszhatnak vele. Onnan folytathatják, ahol abbahagyták egy másik Xbox One-on vagy PC-n, összes mentésüket, kiegészítőjüket és eredményüket magukkal hozva plusz költségek nélkül.
Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k elemzésekhez, testreszabott tartalmakhoz és hirdetésekhez történő felhasználásához. További információ Elfogadom