Lejtős dombok, kopár síkságok, áthatolhatatlan hófedte hegységek...csupán néhány a Föld káprázatos domborzataiból, amiket szerettünk volna autentikus és következetes módon újraalkotni a HUMANKIND világában.
Ezen vidékek célja több a puszta látványnál, ezek jelentik a HUMANKIND játékmenetének egyik alappillérét. Egy völgyön áthaladva leszűkül látómeződ, magaslatról támadva előnyre teszel szert, és a különböző élőközösségekbe letelepedve más-más stratégiák és luxusforrások válnak elérhetővé.
Még sorolhatnánk tovább, de a többit inkább megmutatjuk fejlesztői videósorozatunk második részében:
A következő epizód témája a területek elfoglalása és fejlesztése lesz a régió rendszerrel.
Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k elemzésekhez, testreszabott tartalmakhoz és hirdetésekhez történő felhasználásához. További információ Elfogadom