A 11 bit új fejlesztői naplót adott ki, melyben a készítők a világ jelenlegi politikai helyzete és a várva várt Frostpunk közös pontjairól számolnak be. Mikor az élet ihleti a művészetet, mégis hol vannak az emberi erkölcs határai?
A Frostpunk lassan eléri végső megjelenési dátuma bejelentésének mérföldkövét, melyet a 11 bit egy új fejlesztői naplóval, valamint a lenyűgöző borító felfedésével ünnepel.
Te hogyan uralkodnál egy reménytelen világban? Miként tartanád össze az embereket, mikor a társadalom túlélése a tét - gyengéd noszogatással, vagy vasmarokkal? Machiavelli az ismert reneszánsz politikus egyszer azt mondta „Mivel nehéz őket összekötni, így ha választanod kell biztonságosabb, ha inkább félnek tőled az emberek, mintha szeretnek." A Frostpunk új „Irreversible' fejlesztői naplójában a készítők közvetlenül boncolgatják ezt és hasonló kérdéseket, valamint teljesen új részleteket mutatnak be a fagyos vidék feletti uralkodásról a játékban.
Ezek a kérdések valószínűleg kicsit jobban célba találnak, mint a készítők tervezték. Egy olyan világban élünk, ahol sokak számára a megfélemlítésen keresztüli uralkodás a kegyetlen valóság, amit mi csak a hírekben látunk. A Frostpunk ezekre a valóságokra világít rá a legjobb módon, ahogy egy játék csak teheti: a játékmenetével.
„Mi tesz valakit jó vezetővé? Másként fogalmazva: Mi tesz te téged hatékony vezetővé? Akár egy demokratikusan megválasztott ország vezére vagy, akár egy videójátékban parancsolsz a civilizáció túlélésért küzdő utolsó tagjainak a fagyott Földön, a szabályok ugyanazok" mondja Aleksander Kauch, a Frostpunk játékmenetért felelős vezető programozója. „Megpróbálhatsz nemesen cselekedni és hallgatni az emberekre függetlenül attól, hogy igazuk van vagy tévednek, vagy remélheted, hogy hidegvérű számításaid helyesnek bizonyulnak a túlélésért való küzdelem során. A Szomszédfigyelő Polgárőrség felállítása talán biztonságossá teszi a zűrös utcákat éjszaka...hacsak nem tartod szükségtelennek és döntesz inkább úgy, hogy gumibotos őröket küldesz a lázadók leverésére. A figyelmes felügyelőtől a szigorú látnokig, aki a nagyobb ügy érdekét a tisztesség elé helyezi - a játékosnak ezt a döntést kell meghoznia."
Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k elemzésekhez, testreszabott tartalmakhoz és hirdetésekhez történő felhasználásához. További információ Elfogadom