|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
A NieR: AutomataTM az akció-szerepjátékok műfajának egy olyan új próbálkozása, amely kecsesen házasítja a lenyűgöző akciót egy lenyűgöző történettel.
Egy másik világból származó megszállók mindennemű figyelmeztetés nélkül indulnak támadása, mechanikus életformákat szabadítva a világra. A legyőzhetetlen fenyegetés miatt az emberiség elhagyja a Földet, és a Holdon keres menedéket. Az emberiség idővel androidok egész seregét fejleszti ki, hogy ezzel vegyék fel a harcot a mechanikus hordával szemben, de legyőzésük helyett csak hódításuk lelassítására képesek. A patthelyzet feloldása érdekében egy újfajta android sereg indul a frontra: a YoRHa-szakasz. Az elhagyatott senkiföldjén a gépek és az androidok háborúja dúl, de a harc a világ egy elfeledett titkát készül felfedni...
A 2010-es kultjáték, a NIER® folytatásaként a NieR: Automata fejlesztését a PlatinumGames Inc. végzi, igazi sztárokkal a fedélzeten: Yosuke Saito (DRAGON QUEST® X / NIER) producerként, Akihiko Yoshida a CyDesignation Inc.-től (Final Fantasy ® XIV / Bravely Default®) karakter tervezőként, Takahisa Taura a PlatinumGames Inc-től (Metal Gear Rising: Revengeance) játékdizájnerként, míg Keiichi Okabe a MONACA Inc.-től (TEKKEN / Drakengard / NIER) zeneszerzőként működik közre.
Jellemzők
• Akciódús csaták - A játékosok közelharci- és távolsági támadások között váltogatva vehetik fel a harcot az ellenségek hordáival és a komoly kihívást nyújtó bossokkal a változatos, hatalmas csatatereken. A precíz irányítás és a hihetetlenül folyékony harcrendszer révén az újoncok könnyen belerázódhatnak az összecsapásokba, míg a veteránokat egy komoly mélységgel rendelkező szisztéma várja. A játékosok a könnyű- és a nehéz támadások kombinálása mellett egy hatalmas fegyverarzenál darabjait is kihasználhatják, miközben sebesen és kecsesen küzdenek a harctéren.
NieR: Automata © SQUARE ENIX CO., LTD. All Rights Reserved
|