Mi az a termékhitelesítési rendszer?
A termékhitelesítési rendszer segít megakadályozni a Steam aktiválási kódok licencszerződés elfogadása nélküli, azaz jogsértő nagykereskedelmi értékesítését.
Hogyan aktiválhatom a játékot a termékhitelesítési rendszer segítségével?
A játék aktiválásához helyezd a játéklemezt a meghajtóba (DVD-meghajtó szükséges), és válaszd az automatikus lejátszást, vagy futtasd a lemezen található Redeem.exe fájlt. Ekkor elindul a termékhitelesítési program:

Add meg a játék dobozában található kódot, és kattints a Beváltás gombra. Ehhez a művelethez internetkapcsolat szükséges. A lenti mezőben megjelenik a Steam-kód, amelyet kimásolhatsz a vágólapra. A Játék telepítése gombra kattintva elindíthatod a szoftvertelepítést. A telepítés során meg kell adnod az imént generált Steam-kódot.
Szükségessé teszi a termékhitelesítési rendszer, hogy további szoftvereket telepítsek a számítógépemre?
Nem, az ellenőrzés azonnal megtörténik, amikor elindítod a lemezen található Redeem fájlt, és létrejön a kapcsolat az aktiválási szerverrel (internetkapcsolat szükséges). További szoftverek telepítésére nincs szükség.
Telepíthetek DVD-meghajtó nélküli számítógépre olyan játékot, amely a termékhitelesítési rendszert használja?
A Steam-kód megszerzéséhez DVD-meghajtó és internetkapcsolat szükséges. Ha a számítógéped nem rendelkezik DVD-meghajtóval, használhatsz USB-kábellel csatlakozó külső meghajtót, illetve egy másik, DVD-meghajtóval felszerelt számítógépen is elvégezheted a termékhitelesítést. Az így generált Steam-kódot aztán bármelyik számítógépen felhasználhatod. Ha az esetedben a fenti megoldások egyike sem alkalmazható, lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal.
Ismét használnom kell a termékhitelesítési rendszert, ha újratelepítem a játékot, illetve számítógépet váltok?
Nem, a Steam-kódot csak egyszer kell létrehozni - ezt követően csak aktiválnod kell a Steam rendszerében, hogy a Steam-fiókodhoz társíthassuk. Ha újratelepíted a játékot, csak annyi a dolgod, hogy belépj ugyanabba a Steam-fiókba.
Gondom van a termék hitelesítésével vagy a játék aktiválásával, kihez fordulhatok?
Lépj velünk kapcsolatba a support@cnghungary.hu címen, és add meg az alábbiakat:
• a játék címét;
• a probléma részletes leírását a hibaüzenetről készített képernyőmentéssel;
• az aktiválási kódról és a vásárlást igazoló dokumentumról készült fotót.